SONGS & STORIES

level basic

5 listopada 2019 r.

godzina 19.00

Zapisz się
logo

Książeczki i piosenki to nieodłączne elementy zajęć angielskiego dla dzieci. Ale sprawdzonych pomysłów na ich wykorzystanie nie znajdziemy w poradnikach metodycznych, a piosenki z podręczników nie zawsze spełniają oczekiwania dzieci.

Które piosenki zachwycą maluchy i będą hitem na Twoich zajęciach?

📖 Jakie książeczki sprawdzą się we wprowadzaniu nowych słówek?

Po które pozycje warto sięgnąć, a jakie mogą być za trudne?

📖 W jaki sposób pracować z piosenką lub książką, żeby dzieci rzeczywiście nauczyły się nowych wyrażeń?

Marysia Bursche ponownie pokaże Ci sprawdzone patenty z własnej praktyki i pomoże Ci opracować zestaw hitów i szlagierów, które na stałe wzbogacą Twój nauczycielski warsztat.

Webinar skierowany do wszystkich, ale ze szczególnym wskazaniem na nauczycieli początkujących oraz tych którzy chcą dowiedzieć się (albo sobie przypomnieć), jak pracować z piosenkami i opowiadaniami na zajęciach dla dzieci.

Podczas webinaru:


usystematyzujesz swoją wiedzę dotyczącą wykorzystywania piosenek i opowiadań na zajęciach z dziećmi

dowiesz się, jakie pomoce dydaktyczne urozmaicą Twoje powakacyjne zajęcia

dowiesz się co zrobić, żeby maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie oferują piosenki i książeczki dla dzieci

poznasz świetnych autorów anglojęzycznej literatury dla dzieci i ich dzieła

zdobędziesz gotowe pomysły na wykorzystanie wybranych utworów.

Po webinarze:


będzie ci łatwiej dobierać odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych piosenki, książeczki i opowiadania

będziesz uważniej planować pracę z piosenkami

będziesz dobrze wiedzieć, co zrobić z książeczką obrazkową, by wykorzystać w pełni jej potencjał

będziesz mieć całą listę świetnych utworów do wykorzystania

poczujesz się zainspirowana/-y do wykorzystania proponowanych przez Marysię Bursche utworów

z chęcią będziesz czytać dzieciom książeczki na zajęciach

contact  W programie

  1. Co śpiewać i opowiadać na zajęciach – kilka słów tytułem wstępu
  2. Jak dobierać piosenki dla poszczególnych grup wiekowych – czyli z czym poradzą sobie maluchy i jakie utwory spodobają się starszym dzieciom
  3. Książeczki obrazkowe dla przedszkolaków – wskazówki dotyczące wybierania odpowiednich pozycji w aspekcie trudności, doboru słownictwa do wprowadzenia oraz atrakcyjności wizualnej
  4. Etapy pracy z piosenką i książką – jak wyciągnąć najwięcej wartości edukacyjnych z zabawy z książką lub piosenką
  5. jak wyciągnąć najwięcej wartości edukacyjnych z zabawy z książką lub piosenką gotowe pomysły i propozycje na wykorzystanie uwielbianych przez dzieci utworów

activity  O prowadzącej

Marysia Bursche

Marysia Bursche

Nauczyciel języka angielskiego w grupach dziecięcych, autorka materiałów dydaktycznych i wielu autorskich pomysłów na zajęcia z dziećmi. O ponad 6 lat prowadzi blog Head Full of Ideas (www.fullofideas.pl), a od 2015 roku aktywnie szkoli nauczycieli z całej Polski podczas szkoleń stacjonarnych, konferencji i webinarów. Redaktor merytoryczna magazynu „Get Creative!”.

Pomoc

Masz pytania? Spójrz na poniższą listę - może wśród niej znajdziesz odpowiedź. :)

Nagranie oraz dodatkowe materiały dla uczestników zostaną opublikowane na stronie w zakładce: Nagranie

Dane niezbędne do zalogowania znajdują w potwierdzeniu zgłoszenia, a dodatkowo każdy Uczestnik otrzyma powiadomienie na adres email podany przy rejestracji.

Wideo z webinaru staramy się opublikować i udostępnić Uczestnikom jak najszybciej. Zazwyczaj pojawia się ono na stronie w ciągu 1-3 dni po szkoleniu. Można je odtwarzać wielokrotnie przez okres 3 miesięcy od daty szkolenia.

POMOC

VIDEO