REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH



REGULAMIN SZKOLEŃ - WEBINARIUM

§ 1
DEFINICJE
1. Organizator – podmiot o nazwie Grupa Wydawnicza Semantika sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Żuławskiej 10, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda, IX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000470869, posługująca się numerem NIP: 777-323-26-50, numer REGON: 302483298, zajmujący się organizacją Szkoleń.
2. Zamawiający – osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która poprzez Portal zawiera umowę z Organizatorem Wydawnictwem w celu związanym bezpośrednio bądź pośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą. Jak również osoba fizyczna zawierająca umowę z Wydawnictwem w celach bezpośrednio związanych z jej działalnością zawodową.
3. Uczestnik – każda osoba fizyczna zgłoszona do uczestnictwa w Szkoleniu przez Zamawiającego.
4. Webinarium – usługa szkoleniowa oferowana zdalnie przez Organizatora poprzez Portal. Zakres, tematyka, terminy oraz koszty każdego szkolenia znajdują się w ofertach przedstawionych na Portalu.
5. Regulamin – niniejszy regulamin, określający warunki korzystania z Portalu oraz zasady i warunki świadczenia usług przez Organizatora oferowanych poprzez Portal.
6. Portal – serwis internetowy prowadzony przez Organizatora, gdzie szczegółowo przedstawia oferowane przez siebie Szkolenia, dostępny pod adresem: www.semantika.pl.
7. Dostawca usługi – zewnętrzny podmiot, tj. ClickMeeting sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Arkońska 6 A4, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ, VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000604194, posługująca się numerem NIP: 584-274-75-35, numer REGON: 363766502, który realizuje usługę transmisji Webinarium.

§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Do składania zamówień poprzez Portal uprawnieni są wyłącznie Zamawiający spełniający warunki określone w § 1 pkt. 2.
2. Konsumenci (w rozumieniu art. 221 kc) zainteresowani uczestnictwem w Webinarium proszeni są
o bezpośredni kontakt z Organizatorem, m.in. pisząc na adres: szkolenia@semantika.pl.
3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Portalu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zamawiający składając zamówienie poprzez Portal składa ofertę zakupu określonej usługi na warunkach podanych w jej opisie na stronach Portalu.
4. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym dla skorzystania z usług świadczonych przez Organizatora. Przesłanie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z potwierdzeniem,
że Zamawiający zapoznał się z Regulaminem oraz go zaakceptował.

§ 3
WARUNKI UDZIAŁU W SZKOLENIU
1. Nabór na Webinarium odbywa się za pośrednictwem Portalu. Zgłoszenie jest również możliwe poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego pocztą na adres Organizatora lub faksem na numer 61 847 11 35.
2. Zgłoszenie na Webinarium jest możliwe najpóźniej na 2 dni przed jego rozpoczęciem (decyduje data wpływu zgłoszenia do Organizatora). Po upływie w/w terminu uczestnictwo w Webinarium jest możliwe po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Organizatorem.
3. Warunkiem koniecznym do rekrutacji jest zapisanie się na Webinarium poprzez poprawne wypełnienie pól formularza (w tym w tym podanie danych do faktury oraz adresu e-mail) i jego wysłanie Organizatorowi, potwierdzenie zgłoszenia przez Organizatora oraz akceptacja Regulaminu przez Zamawiającego w wersji obowiązującej podczas wysyłania zgłoszenia.
4. Po przesłaniu zgłoszenia Zamawiający otrzyma od Organizatora na podany w formularzu adres
e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę pro forma, która zostaje wysłana najpóźniej na 5 dni przed jego rozpoczęciem.
5. Gwarancją uczestnictwa jest wpłata należności najpóźniej na 2 dni przed terminem szkolenia. Faktura VAT zostanie wystawiona po dokonaniu płatności.
6. Przesyłając zgłoszenie Zamawiający wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

§ 4
WEBINARIUM
1. Webinarium to szkolenie odbywające się w wirtualnym pokoju, gdzie za pośrednictwem sieci Internet, Uczestnicy razem z trenerem spotykają się w czasie rzeczywistym w specjalnie do tego wydzielonej przestrzeni w sieci.
2. Po prawidłowym przeprowadzeniu procesu rejestracji, każdy z Uczestników otrzyma drogą e-mailową indywidualny odnośnik (link) przenoszący do wirtualnego pokoju.
3. Aby móc wziąć udział w Webinarium każdy z Uczestników musi posiadać dostęp do komputera lub laptopa, który jest podłączony do Internetu oraz posiadać słuchawki lub głośniki. Minimalne wymagania techniczne jakie musi spełniać w/w urządzenia zostały zdefiniowane przez Dostawcę usługi i są dostępne pod poniższym adresem: https://clickmeeting.com/pl/legal#GroupCSub5
4. Organizator nie zapewnia wyposażenia wymienionego w ust. 3.
5. Od strony technicznej transmisja Webinarium dobywa się poprzez Dostawcę usługi.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne leżące po stronie Uczestnika lub Dostawcy usługi.
7. Jeżeli Organizator przewidział w swojej ofercie możliwość odtworzenia transmisji po Webinariuim, Uczestnik otrzyma dane do logowania na Portalu najpóźniej 5 dni roboczych po dacie szkolenia.
8. Dostęp do nagrania możliwy będzie przez okres co najmniej 3 miesięcy po dacie szkolenia.

§ 5
OPŁATY
1. Za udział w Webinarium Organizator pobiera opłatę zgodną z informacją zamieszczoną w opisie na stronach Portalu.
2. Opłata jest podana w złotych polskich, a podane ceny są cenami netto.
3. Płatność można dokonać w formie przedpłaty przelewem na konto Organizatora lub poprzez Płatności Online.
4. Podane ceny Webinarium dotyczą uczestnictwa 1 os. zgłoszonej przez Zamawiającego.
5. Przy zgłoszeniu większej ilości Uczestników Organizator udziela Zamawiającemu następujących rabatów:
a. -5% od jednostkowej ceny podanej w opisie szkolenia przy zgłoszeniu 2 i 3 osób;
b. -10% od jednostkowej ceny podanej w opisie szkolenia przy zgłoszeniu powyżej 3 osób.

§ 6
REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA
1. Uczestnik ma prawo zrezygnować z udziału w Webinarium.
2. O fakcie rezygnacji Uczestnika winien poinformować Organizatora Zamawiający wyłącznie
w formie pisemnej. W przypadku rezygnacji liczy się data wpływu oświadczenia do Organizatora.
3. W przypadku rezygnacji w terminie do 5 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, Zamawiającemu przysługuje zwrot całości uiszczonej opłaty.
4. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia Webinarium lub nieskorzystanie przez Uczestnika z Webinarium, tj. niezalogowanie się do wirtualnego pokoju, Zamawiający będzie zobowiązany do pokrycia całości kosztów szkolenia, i nie przysługuje mu prawo zwrotu wpłaconej już opłaty.
5. W przypadku rezygnacji Uczestnika z Webinarium, Zamawiający ma prawo przedstawić Organizatorowi inną osobę, która wstąpi w jego na miejsce.

§ 7
ODWOŁANIE LUB ZMIANA TERMINU WEBINARIUM
1. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu Webinarium.
2. Zmiana terminu Webinarium może nastąpić najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem.
3. W przypadku odwołania Webinarium przez Organizatora, Zamawiającemu przysługuje zwrot całej uiszczonej przez niego opłaty. Organizator dokona zwrotu wpłaconych przez Zamawiającego środków w terminie 5 dni roboczych.

§ 8
PRAWA AUTORSKIE
1. Wszelkie elementy Webinarium i materiały szkoleniowe oferowane przez Organizatora podlegają ochronie przewidzianej przez przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskich i prawach pokrewnych.
2. Organizator nie wyraża zgody na kopiowanie materiałów szkoleniowych i/lub nagrywanie Webinariów oraz udostępnianie ich osobom trzecim poza dopuszczony prawnie dozwolony użytek.

§ 9
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Organizatora są określone w Klauzuli Informacyjnej oraz Polityce prywatności, dostępnych na stronach Portalu.
2. Aktualnie obowiązujący Regulamin jest dostępny na stronach Portalu. Każdy ma możliwość samodzielnego się z nim zapoznania przed wysłaniem zgłoszenia i zawarciem umowy.
3. W zakresie nieuregulowanym treścią niniejszego Regulaminu zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
4. Wszelkie spory wynikłe z tytułu zawarcia, wykonywania i rozwiązania zawartej na mocy Regulaminu umowy o świadczenie usług strony - w przypadku braku porozumienia - skierują do rozstrzygnięcia sądowi miejscowo właściwemu dla siedziby Organizatora.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Jednakże zmiana treści postanowień Regulaminu staje się skuteczna w stosunku do Zamawiającego dopiero po umieszczeniu nowo brzmiącego Regulaminu na stronach Portalu.
6. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 4 września 2018 r.